JOE BIDEN BERKUASA KEADAAN AKAN MENJADI LEBIH BURUK

 

بِسْــــــــــــــــــمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيْمِ
Assalamu’alaikum! 

Dalam mimpi ini saya berada di rumah dan ada skrin di hadapan saya. Di layar itu saya dapat melihat peristiwa masa depan dan saya melihat beberapa keadaan kacau-bilau di Amerika Syarikat dan orang ramai menjadi risau. Saya tidak pasti sama ada kekacauan ini hanya berlaku di Amerika Syarikat atau di negara-negara lain. Di skrin rasanya seperti Amerika Syarikat dan saya tidak pasti keadaan seperti apa dan apa yang menyebabkan mereka, saya melihat orang ramai memprotes dan mereka bimbang, namun orang mula bercakap mengenai Donald Trump dan mereka mengatakan bahawa dia lebih baik daripada Joe Biden, di masa pemerintahannya tidak ada kekacauan, begitu Biden berkuasa", keadaan menjadi tidak teratur.

Ketika saya melihat semua ini, saya berkata kepada diri sendiri apa yang harus saya lakukan, dan terlintas di fikiran saya bahawa saya harus menge-tweet tentangnya dan saya melakukan Tweet di Twitter, Dalam Tweet itu saya mengatakan bahawa saya mempunyai impian bahawa setelah Biden berkuasa keadaan akan berubah menjadi lebih buruk dan mereka akan menjadi sangat buruk sehingga orang akan mula mengingati Donal Trump bahawa dia adalah Presiden yang lebih baik dan tidak ada kekacauan selama masa pemerintahannya.

Setelah saya melakukan Tweet ini, maka Donal Trump mengetahui tentangnya dan dia mengetweet semula Tweet saya dan memberitahu orang-orang bahawa dia adalah orang Pakistan dan dia melihat impian ilahi dan dia tidak ada hubungannya dengan AS, tetapi dia juga mempunyai impian bahawa Trump adalah Presiden yang jauh lebih baik berbanding dengan Joe Biden setelah Biden berkuasa, perkara akan menjadi tidak kena kerana kebijakannya.


EmoticonEmoticon